lindilus.blogg.se

1 vecka till Italien

Kategori: Gymnasietiden

Idag var det Farsta igen, men idag var mor med. Då blir jag bara feting irriterad. Men tumbrödsrullen med skagenröra var iaf gullig. Haha, jävla tjockis jag e! Och som den sanna mullis jag är köpte jag mjukisbyxor och en goströja. När jag kom hem studsade jag lite såklart..har träningsvärk i låren. Försökte oxå spela lite RayMan, men jag va inte så P så jag gav upp. :lol:

[quote]- Hoppas han ser mig nu!
- Aha, och vafan skulle hända annars?
- Ja, men han kanske backar på mig. Jag trodde det var Anders![/quote]

Later on: Orientalisk dans! Skinny och jag fick som vanligt fnissutbrott..och läraren frågade om vi ville dela med oss av det som var så kul. Som att vi skulle säga högt att det var The Shemale vi skrattade åt. Dock ska vi följa hennoms mode att klippa av alla ärmar och ben på kläderna + eftersträva en likadan frilla = Sååååå sexigt!
Efter såg vi sugrörsmannen..upptäckte att hans fejja är vacker PÅ RIKTIGT och att han även kör upp lite färgglada pennor i hårbandet. En förträfflig karl!

[quote]- Sa du att dina hål lät *pruttljud*??
- Nej, mina harar låter *pruttljud*!! [/quote]

[quote](En man går förbi med gul och lila jacka)
- Bingolotto!
- Högsta vinsten!
- Du har vunnit på färgfemman..en Volvo V70....
(Linda garvar så mkt att hon spiller festis i knät)[/quote]

Jag har en till McFly-låt..har jag ju glömt att säga! Baby\'s coming back! Weaoohii!




Sexbomben Cas-mama och hennes man Daniel
 
 
 
Kommentarer:

 
  • Hemlis, lite sådär chut sebastien över The shemale. AHHA kl 10 im, kommer uppröra hel bussen med mina högljudda snarkningar. Tjihopp!

    Skrivet av Skinny den 04 april, 2007 kl. 22:06 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: