lindilus.blogg.se

Diverse slott och partaj!!

Kategori: Gymnasietiden

Hajhoj!! Igar fick vi kora hoghojdsbana, me like!! Fast den svarta var ganska aplaskig och vi fick vanda tillbax for vi hann inte till nat javla famoso slott annars. Dar satt vi ett tag i slottsparken och at le pickenicke och korde ner fotterna i vatten med feting stora fiskarna i. Tin hade dott!! Sen gick vi en runda i slottet och sen burnade vi hem. Kvik; Marcus och jag fick aka och kolla pa brandstationen och fick aka i den dar korgen pa stegen. Just for us lixom, nice!! Marcus och jag var "hemma hos honom" pa kvallen och kakade pizza med knackt agg pa. Fett weird!

Idag va vi med i skolan...sa javla sugtrakigt sa man spyr. Och saklart ar det matte som jag alskar sa otrrrrrroligt mkt! Sen GICK vi till en till slott dar alla bara ville somna. Nu har ja kommit hem fran varsta partyt, haha eller inte. Middag pa skolan med couscous som smakade asnepung och fransoser som partar loss tillsammans med lararna. Vi var iofs oxa med och flumdansade lite. Jag och Skin simmade through sa att saga. Lok i mitt kok, ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: