lindilus.blogg.se

Hallonris!

Kategori: Gymnasietiden

April, april! Har blivit lurad en gång idag (vad jag vet om) av två tjejer på träningen. Typ att de skulle till Frankrike lr nåt. Sen lurade jag Stina om att jag glömt hennes nycklar! Inget mer lurelilur!

Du är en människa, du är en människa, du är ingen häst!

Grattis Marcys på födelsedagen! Du är ett riktigt aprilskämt!

Träningen igår var inte så skojs utan Stinis. Fatta mig i 1 1/2 timme med en massa småbarn som enda sällskap. Prestation på hög nivå...ingen började böla iaf.

Idag var det ovanligt roligt att dansa..kanske för att jag såg min kära sugrörsman innan. För människorna på dansen är ju fortfarande lika B.
- Asså jag känner mig värsta trött..typ nästan som om jag var utbränd!!! (lord) Sugrörisen hade dock inga påskisfjädrar idag, men han var vacker ändå.
Sen påväg hem träffade jag Jens..trevligt trevligt. Ännu trevligare var det förstås med knarkaren i Gullmars som satte sig rakt upp och ner och pissade. Spy galla på henne frågetecken

Helt weird..på bussen hem såg jag Peppe Eng gå förbi utanför med såna där gåstavar. Tydlingen bor han här i Öringe, enligt mor.April,april!

Och igår upptäckte jag nåt! Det finns en varelse i Askersund som har samma namn som mig, och nu pratar jag inte om Bodil Graneng.:cool: Mor säger att det är typ en brylling lr syssling, fast bara om hennes pappa heter Mats. Så kan det gå om byxan är på!

Hallonris, hallonris! Rensa det och elda upp det i en överkörd skottkärra, men se till att ha handskar på er. De sticks! :lol:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: