lindilus.blogg.se

Hp-rejs!

Kategori: Gymnasietiden

Gick upp 07.40 för och burna iväg till sötaste Caszn och film-rejsa. Skins och Sänni-loo va oxå med!
Två av världens vackraste guys i samma film...that\'s mental! Den nya studsisen var mkt lövel oxå. Man kunde göra vörsting grejsorna..jag var asaduktig och gjorde flickisar. Inte i klass med Cas though!

Underbaringar
Kille med rör kmr och knackar på:
[quote]- Det var till Tomeka...
- Ja det är ju här, men jag bor inte här.
(Caszn kommer till undsättning för att skriva på pappret)
- Det är ett rör....
- Jag har gjort det här förut..det är svårt![/quote]

Påskkärring kommer och knackar på och räcker fram ett asfult påskkort:
[quote]- Åå tack, men jag bor inte här.
(Caszn kommer ännu en gång till undsättning.)
- Vi har tyvärr inget godis hemma...
- Ge henne lite nötter!
- Gillar du nötter, det är det enda vi har hemma. Gillar du såna här nötter?? (Ungjäveln fick lite torrostade jordnötter..mohahaha)[/quote]

Sen drog Cas till sin andra viktigare (skojja bara) kompis Snuf och vi satt ensamma kvar hemma hos Cas och kollade på film. Pappa Totte var ju där förstås så det blev ju mysigt iaf. Fett weird hihiii!

Ut i stormen och leta mat. Jag tyckte McDonalds i Tyresö och fan vilken tur att vi åkte dit. När vi sitter där och snackar skit blir vi plöhölötsligt helt tysta för vad fan är det vi märker?? McFly spelas på radion. Det är andra gången jag hör en McFly-låt på McDonalds här i Tyresö..det är fan min nya kyrka. Förra gången hörde jag The ballad of Paul K och idag var det Ultraviolet. Lycka! Jag gick fram till kassan och frågade vilken kanal som spelades, men han sa att det var en särciell McDonalds-kanal. Skämtade han??
I vilket fall som helst var det ett uuuuuuunderbar ending på denna dag.

Jag fick nya skor av momi i påskpresent. Le shoes jag kollade på igår..de vita! Så tack Jesus för att du blir förrådd och dör på korset och allt det där tjafset.

Sen måste jag bara länka den här.. älska hans ljud på 01.08 och frammåt. Haha, han e asrolig!
http://youtube.com/watch?v=Ivcv3VPbu5I
 
 
 
Kommentarer:

  • Det var ju länken som jag skickade till dig! =D Har ni sett alla Harry Potter filmer nu? ;) 

    Skrivet av Ho-Man den 06 april, 2007 kl. 00:22 #
 
  • Yes..jag lövar den :D Vi hoppade över 2:an för den hade vi precis sett och så hittade vi den inte. Det va nice ändå XD

    Skrivet av Linda den 06 april, 2007 kl. 18:27 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: