lindilus.blogg.se

Packar bananer!

Kategori: Gymnasietiden

Sista dagen på påsklovet..med snö!! 
Fast vi åker ju till Italien tisdag natt..myyyys. Har börjat packa nu, men det är jävligt svårt när typ allt ligger i tvätten, tror dessutom att mamma råkade krympa ett linne som jag skulle ha med mig.

Skulle oxå behöva göra den där jävla uppsatsen och den där boksammanfattningsfan, men nej! Jag gör lite JewelleryCandyKit istället..jag är lätt naturbegåvning på att pyssla, fast bara i smyg.


Jag klippte håret igår. Det blev värsta mkt klippt så nu är jag nästan flintis..fast bara nästan. Nä, men när jag har toffs ser det typ ut som en liten prinskorv. En ganska stor prinskorv alltså!


[quote]Snigelhorn kunde ha gett mig den där boken, men nej, jag fick förstås den som ingen nånsin har skrivit i. Snarare spytt i, av utseendet på sidan 52 att döma, men...[/quote]

Nu ska jag packa vidare. I\'ll be

Kommentarer


Kommentera inlägget här: