lindilus.blogg.se

Svullardag!

Kategori: Gymnasietiden


Nu e Tin o Jens här. Vi har svullat påskmiddag och massa godis så nu spyr tillome jag snart! Jag hade köpt en påskpresent till Tin; en badmössa som ser ut som en gris. Hehe, rosa såklart och ooo så tjusig! Balluuubaaa..sen har jag gjort ett eget godishalsband..jättepyssligt! Det finns lila, rosa, gröna, vita, gula, blå och orangea pärlor och några stora smockor som man kan trycka på. Jag vet vem som ska få ett!

Alla andra in the family sitter och spelar bingolotto, oh lordi! Jag har lubbat iväg till datorn en stund för jag har redan bidragit: JAG FICK BINGO!! Lyckan är gjord lixom!

Och nu har jag äntligen fått se tablettaskarna med flodhästen från madagaskar.. den hoppar rätt in i skåpet med alla andra flodisar. Thanks spanks!


[quote]* Jag har bara 1,5 centimeters leende
* Sladderslampa[/quote]



[quote]If I lose the highs at least I\'m spared the lows[/quote]






Kommentarer:
 

  • nu när vi ändå är inne på det här med deodorant; snart snart snart åker vi och det kommer bli myhysihigt (;

    Skrivet av cääääääääääääs den 08 april, 2007 kl. 23:48 #
 
  • Haha..lätt att det kommer :D Jag ska tortera dig riktigt ordentligt så folk tror att det är terrorister på planet!

    Skrivet av Linda den 08 april, 2007 kl. 23:50 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: