lindilus.blogg.se

Tack för vykortet!

Kategori: Gymnasietiden

Jag fick ett vykort från Elin idag. Det var nära att jag snörvlade lite med ena näsborren. Det är en vacker människa den där Elin. Tack så jättemkt för kortet om du någonsin läser det här! Saknar dig porris!

Mor undrade om jag ville att hon skulle skaffa hjälp till mig. Typ antidepressiva eller nåt. Haha..bäst! Nej jag vill inte ha en massa piller...jag vill ha något roligt att göra. ALLT ÄR TRÅKIGT!!

Anna skickar bilder på den italienska FakeJones..för i skolan ser man ju ingen. Det är som att försöka stoppa in en för stor falukorv i en nyrenoverad torktumlare. Och alla vet såklart att det slutar med att man sitter helt nerdeppad i soffan, tröstäter som en jävla gorilla och allt blir till en ond cirkel. Snart är man lika fet som Göran Persson och behöver åka iväg till tjockholmen. Jag skulle iofs vilja åka till tjockholmen.

Nämen om man skulle ta och göra franskaläxan. Det är ju bäst att finslipa (hata det uttrycket) språket nu när vi åker till Frankrike på måndag. Det kommer bli såå skoj att leva i en familj som inte talar ett ord engelska. Jag snyter mig nästan hellre. Nej men det blir nog bra. Det kan ju inte bli värre än nationellt prov i matte.

Sovmorgon imorn..inget latin! I LIKE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: