lindilus.blogg.se

Tiiiiin!

Kategori: Gymnasietiden

Sista skoldagen innan frankrike..ser inte mina hometoys på 10 dagar..det är ju skandalöst. David tog iaf avsked genom att säga åt mig & Cas att hålla käften. :lol:

Hehe..idag skulle jag åka till Farsta, men jag mötte Tin utanför T-banan och hänkade på hem till henne för att titta på när hon tvättade och diskade. Det är ju iofs kul när det är hon som gör det, haha! Vi lyssnade oxå på Absolute Italia, fick låna med dem hem så nu ska jag sitta och titta på bilder och lyssna på skivan så att näsvingarna fladdrar i vinden.
Jag kommer tillbax!

Vi kom finally till Farsta efter lite rejs i hissen och så, men vi hann inte kolla så mkt. Åt lite räkröra och sen gnotade vi tillbax och kollade på Miss Secret Agent. Fortafarande lika bra!

Tänkte lägga in bilderna från the trip i mitt fotoalbum så alla kan enjoy:a de ytterst vackra motiven och snyfta en liten kråka ur örat...det lär ju bara ta typ 15 år. Imorn är det tävling så jag får väl ge upp för idag. See you!
 
 
 
Kommentarer:
 

  • bicthy, du måste skicka bilds till mig innan du gittar iväg till fraaance! i\\\'ll miss you big time :\\\'( uääääääääääääääääh

    Skrivet av your mama den 21 april, 2007 kl. 17:04 #
 
  • Muffis mama! Samma här! Snackar du Italienbilder kan du ju getta alla på Bohlins sida. Upp med händerna och frllkrfjkasj!

    Skrivet av Linda den 21 april, 2007 kl. 18:33 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: