lindilus.blogg.se

Trummor i Fjärran

Kategori: Gymnasietiden

Usch vilken tråkig dag, även fast man kan sola. Sola är iofs inte så aproligt. Mest beroendeframkallande lixom..

Idag har jag kommit ett steg närmare att packa värran: jag tog upp den från lilla huset. Har dock ingen aning om vad jag ska proppa ner i den. Men när jag väl kommer igång lär det ju bli mer än 15 kilo. Bara själva värran väger ju typ 10. Hoho jaja! Det är iaf mysigt att skriva packlista (måste alltid ha en).

Far och jag tittade på Turmmor i Fjärran, världens pissigaste film. Massa indianer och soldater sprang runt och jadi jadi. Pappa fnissade som fan. Sen kollade vi på Sixten. Uhunderbart litet namn..ska nog döpa nåt till det. Jag fick även låna papis kamera till Italien.. min har blivit fett seg och batterierna är alltid slut fast de är nya. Så nu ska jag fixa över lite bilder till datorn..sen är det Walk in the sun som gäller!

Hoppas nu att alla har tänkt riktigt ordentligt på stackars Jesus idag som hänger och dinglar på korset...det kan ju inte vara kul att missa påskmusten.
 
 
 
Kommentarer:

 
  • satan, jag som inte tänkt en enda tanke på honom. måste genast börja tänka som fan!!!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 06 april, 2007 kl. 19:06 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: