lindilus.blogg.se

15 brann inne i uppsala

Kategori: Gymnasietiden

Oj oj.. snuttigt att se mina frunds i skolan. Specially le geeklords <3
Filosofi va första lektionen..asså jag mår dåligt i huvvet av det där vi babblar om. + dock att det är sötisläraren. Men shit vilket skitsnack.. vad är verklighet..kan du argumentera för det..finns du?? Man ba: Hej vad heter du ens som orkar tänka så mkt. Jag kmr bli ännu mer sinnesförvirrad av detta..blir ju kul.

Sen franzkoor...gulliLars still going strong, men fan vilket ruttet äckelspråk. Låter som man klämmer ut skit genom käften när man pratar. Attutalöör lixom!

Nu rusade käre far över till grannen i en rosenrasande fart. Marianne ringde och sa att de hade en liten fågel i huset. Men ta ut den då för fan lixom. Orka att pappa ska behöva göra det. Nej, människor är inte helt ok.

Nu blir det biff med pommes frites..inte alls, men det lät bra. Hej!
 
 
 
Kommentarer:

 straffa fågeln! fånga - slakta - stek...så har nu en god middag. :D 
Skrivet av Ho-Man den 27 augusti, 2007 kl. 21:05 #
 

 Lilla Lasse! kmr sakna honom.. ist måste jag ha cp äckliga Pernilla, inte helt okej! 
Skrivet av Skins den 27 augusti, 2007 kl. 22:59 #
 

 jag plågar homan på facebook. mohahahahahha, han kan behöva lite filosofisk psykologi sen när jag pratat klart me honoooom... rastaaafaraaajjj..! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 28 augusti, 2007 kl. 18:14 #
 

 Inte konstigt att sötis-läraren är som han är. Han ser ju lite funderande ut sådär, som han borde göra :) J\\\'adooore! (vad menar du med denna attack mot det franska språket? Tarte aux pommes säger jag bara, det säger ju allt.) 
Skrivet av Sannilu den 28 augusti, 2007 kl. 20:09 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: