lindilus.blogg.se

<3

Kategori: Gymnasietiden

Hellu världen!

Igår va jag, Martin och Dennis hemma hos nån liten Matte och hans Carro. Kollade på nån mystisk film som handlade om både lite det här och det där. Sen guppades det hem till Martin. Vi gluttade på Eurotrip..lr jag och Dennis gluttade. Gris-Martin somnade som en pandamamma omöjlig att väcka ens med sked. Men efter ett brutalt finger i ögat från Dennis va kvällen räddad. Vackert! <3

Efter ett litet besök här hemma tillsammans med Bolle och Elsie va vi i Alby en stund. Schylert och Jontis va oxå me. Hoppade i vattnet som stora flugor. Tappade vingarna pga det halvt kyliga vattnet. Livet är inte lätt i plåtasken!

Fick just höra att Sänniluu sett Björnil och Hennil på Grönan...fy fan va rätt! Skulle jag kunnat hålla tyst om jag såg dom..hmm..NEEEEEJ! Mohaha.. jag tänker på kyckling när jag ser er grabbar. Ni är lame, och lägre stående.

Såg BTW ett underbart glädjespridande mobilnr igår på en liten mobil..guess guess: FAKEJONES! JAg tror jag kriverar!

Nu måste jag studsa och styrka lite så jag kan trycka i mig lite mer kul senare i livet. Jag skiter i om ni gillar stångsparris, det gör iaf jag. Lukta hej!
 
 
 
Kommentarer:

 Sheit! Jag tror inte ens jag skrev det i min blogg. Jag är in chock! Alldeles paralyserad av beundran från igår! 
Skrivet av Sänniluu den 15 augusti, 2007 kl. 20:57 #
 

 Jag hoppas att du skrev av nummret så vi kan ringa!! Pet i näsan 
Skrivet av Skins den 15 augusti, 2007 kl. 20:58 #
 

 låter spännande d där.. bananhjärna. ahahahha, så jävla kul! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 15 augusti, 2007 kl. 23:13 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: