lindilus.blogg.se

Gos med mos!

Kategori: Gymnasietiden

Asså festival i Kärrtorp är inte helt ok..vad är det för jävla tönterier. Typ Leffes enögda rockbandsharmonier uppträder på scen. Det innebär massa jobbigt folk på PB.

Igår va det knytis-middag hos Stina. Jag hade gjort extremt vackra (dock jävligt rinniga) smörgåsbakelser till förrätt. Middag. av Stina och FDida, va saffranspasta med kyckling och Jessica fixade efterrätti. Oh så trevligt..på riktigt! Sen spelade vi monopol, det har man ju inte gjort på år och dar. Såklart förlorade jag stort.. det gör jag alltid på det det där spelet. Men nån måste göra det oxå. Stina såg en räv för första gången i sit liv.

Ska tillägga att en kostig jävla kostymnisse medvetet försökte köra över mig med sin cykel. Helt sjuk människa.. jag blev lite arg i ögat.

Idag har jag vart med nån konstigt flummig liten bumbibjörn...fnissade som en banan i chokladsås. Det va ytterst intressant tycker jag nog.

Later on umgåsides med la familia..Tin och Jens va här och degade runt. Dom e hemma nu docka..momi körde hem dom, men har ej kommit tillbax än. Tänk om hon blivit biten av en hibreiskt fladdermask och cyklat till Afrika för att föda upp pandor...hjälp!

Inget indval imorn så vi börjar 12.. det är ju iaf lite kul att få sova nån gång ibland så man inte får ett par 5-kilos påsar under ögonen. Mocka koskit!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: