lindilus.blogg.se

Gosig insekt!

Kategori: Gymnasietiden

McFly..fortfarande bäst. Har haft en period av "inte-lyssn-McFly". Well...now I\'m back!!! Blir lite rörd i ögonen av det hela.. nämn lixom en enda låt som är dålig..det går inte! True löv <3

Vitlöksbomb till lunch idag.. jag och Cäs i mayor behov av tuggumi = the 4 of us geeks gick till kanelgränd och snodde 15 påsar spiskummin och köpte tuggumin.

Idrott idag oxå.. innebandy = Lindiluslök = måste duscha = hata omklädningsrummen och duscharna = psykiska men = inte bra för hälsan = spårar ur totalt = det räcker nu.

Efter skolan guppade Sännoor, Cäs och jag till centrat (lövel ord) och tryckt ein lite skit i käften. BTW: Shit shat shit !!!
Sen åkte jag hem till sötaste Martin, som rakat skallen. Ser ut som en liten insekt, men sådana brukar ju vara rätt söta på söndagar kl.3. Vi gluttade på filmen I see you med Danne och Camilla. Den va väl rätt intressant.

Nu sitter jag som en avdankad påskmust framför datorn efter att ha race:at som en dåre med cykeln hem från bussen. Ville ju inte missa kvällsnyheterna lixom..pff eller inte. Nån skriker på Bengt-Göran nu så jag får vl avlägsna mig. Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: