lindilus.blogg.se

Har ni sett min snigel??

Kategori: Gymnasietiden

Ojoj..nu har det blivit komplikationer i tältandet. Pappsi är och hämtar Tin och Alina. Har tydligen råkat ut för tråkigheter med mobiler och diverse. Hata alla fittmänniskor som finns. Dom borde få tarmkanalen spräckt med en överdimensionerad falukorv. Fuck it!

Igår stod jag på PB helt själv.. blev lite rädd i ögat. Fick ringa Kalle typ 3 ggr på 20 min och panika, men det gick rätt bra ändå. Har ju iaf Janne som vandrar runt och bara är. Vissa personligheter är bara så rätt...lite efter i bollen, men ändå jävligt stångsparris.

Va hemma hos Martin igår oxå och kolla på nån konstig film. Hängde inte riktigt med.. nåt om stor fisk = haj lr nåt sånt. Bara så alla vet så känner jag den där Martin..han spelar hockey! <3

Idag är det reprisen på SYTYCD som jag missade i tisdags. Ska råglutta även fast det är lövel väder ute. Sen ska Skinny och jag hoppa i dypölen. Alla som vill (nästan alla, inte Beritt) får hänka på och bada näsan.

Nä men nu är väl jag färdig. Anniluu.. vill att du ska med ut idag. Säg inte nej..då får du smisk på baken. :D
Puss alla P persons!
 
 
 
Kommentarer:

 fan allt ordna upp sej... waiting for the judgement day, corruption, cops are criminals tooo! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 11 augusti, 2007 kl. 22:52 #
 

 herre gud! det är fan jag som e walter all times! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 12 augusti, 2007 kl. 17:21 #
 

 Lilla Lindis! Bli aldrig som oss... Hahaha! Men du?! Har du helt glömt bort din lilla bunny på djur. nu? Lilla gumman, du måste ta hand om djur om du köper dom. Annars får du sälja den till mej. OK?! hihi kramis! 
Skrivet av Alina den 13 augusti, 2007

Kommentarer


Kommentera inlägget här: