lindilus.blogg.se

Käkisdagen

Kategori: Gymnasietiden

Idag är det då Käkisdagen. 2 år sedan vi började gymnasiet och fick möjligheten att glutta på käkbenen och allt det när ni vet. 2 års sen jag träffade mina bästaste vänner ever. Synd att vi inte kunde träffas alla för att fira denna högtid.

Jobbade idag.. fick 35 kr i dricks :D En tant kom in och skulle ha hjälp att få taxi till Svartågatan. Det fick jag 20 kr för. En liten stund senare hörde jag att det vart ett rån på Svartågatan. Livet i en plåtask.

Skinny kom förbi och hälsade på lagom till att Janne gjorde sitt dagliga besök. Skinny du va fett impad, lr hur?? Ja det är klart!
Sen guppade vi hit och käkade potatis och jag råsomnade i soffan.

Nu sitter jag här med some STATUS och väntar på att tiden ska gå. Anna, Elin, Natta och jag ska ut och blutta runt. Har inte vart ute sen Kasbah..kmr inte va samma grej, men ändå. Finally får jag dansa!!!!

Och bara så att alla vet så tycker jag om Martin mer än choklad.. det ni!

Puss på er småfisar!
 
 
Kommentarer:

 Fett impad av ditt jättelika smile mer än nåt annat. Janne är vacker, och det är du med! <3 
Skrivet av Skins den 17 augusti, 2007 kl. 23:00 #
 

 orka pressis! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 18 augusti, 2007 kl. 22:05 #
 

 Happy käkisdag i efterskott! :) 
Skrivet av Sannilu den 20 augusti, 2007 kl. 17:39 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: