lindilus.blogg.se

Klapp, klapp..bränd bulleey!

Kategori: Gymnasietiden

Eeeh hej! Idag har jag jobbat again..inte helt jättekul, men jävlar vilka bullar det blev idag ska ni veta. Jag va fett stolt..skulle kunna köpt alla själv, ramat in dom och satt upp på väggen.

Försöker läsa den anonymt svarta cp-boken, men utan större framgång. Äter hellre pandabajs än läser sånt skit.

Undrar va mina sötisvänner gör nu.. har inte sett er in a while. Saknar att mobba er hårt tills ni ligger brevid mina stortår och gråter. Käkisdagen är ju snart förfaan..måste firas!

Åh fyfan..nu hojtar gammelkärringen som e här igen. Nämner inga namn..stör mig som fan på henne. Om hon inte ropar på hunden lr sin guy-man så får hon feta hostattacken på 720 db så man tror hon dör lr ställer dumma och extremt tråkiga frågor. Usch!

Väntar på grisen....<3
 
 
 
Kommentarer:

 ere mamy lr elsie du snackar om. fniss fniss! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 17 augusti, 2007 kl. 11:12 #
 

 Inte mamy :D 
Skrivet av Linda den 17 augusti, 2007 kl. 20:13 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: