lindilus.blogg.se

Livet i sin helhet!

Kategori: Gymnasietiden

Lukta hej!

Igår va det pressis som gällde.. stod där som en febrig åsna och det slutade ju inte så great lixom. Sån är världen.. fick mitt intyg iaf. Jag är mycket snabblärd och har ett glatt humör, hahaha!

Sen guppade jag och Cäs hem till Marcus. Homis va såklart oxå me, den lilla buttjullen. Vi kollade på nån weird skräckfilm som va lite rolig from time to time faktiskt. De två små pojkarna verkade skita i brallan vilken sekund som helst. Jag och Cas tog det dock som riktiga män, mohaha!

Efter en..eh.. intressant natt gick vi upp megatidigt föt att Marcus skulle guppa till jobbet. Jag, som bor på cp-ställe fick sitta i centrum i 7 år innan min lövely buss kom. Sov en nanosekund och sen bar det av till centrum igen för att gå till doktorn. Fett uschigt! Fick gå till värsta CSI-labbet (not) och ta äckliga prover. Dom stack mitt finger och penetrerade min hals med en stor pinne. Det va inte allt för nice!
Fick nån äcklig knark-morfin-äckel-hostig-blandsaft som jag ska hälla i mig. Smaklig måltid!

Annars så har jag sovit hela dagen..jävligt lyckat. Jag som skulle städa :( Aja..badda pannan med njure från en get!
 
 
 
Kommentarer:

 vi verkade inte alls som om vi skulle skita i brallan. Vi var bara pyttelite smårädd. Det var cäs som gjorde att jag blev rädd! :P 
Skrivet av Ho-Man den 03 augusti, 2007 kl. 14:14 #
 

 Jaaa njure!!! Love njuuuur! Varför allt testande? Är du sjukis? Eller vad? Kramis lilla Labe! 
Skrivet av Alina den 03 augusti, 2007 kl. 17:38 #
 

 Inget fel på njurarna..testerna visade inte nåt större fel på mig.. förutom my brains :D Jag är snart frisk som ett flöte igen! 
Skrivet av Linda den 03 augusti, 2007 kl. 19:26 #
 

 Men va fan dåååååååå jag mår psykiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Livet är en stor padda, den kan du badda me!!! 
Skrivet av Catrin den 03 augusti, 2007 kl. 21:01 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: