lindilus.blogg.se

Nudelaktiga nudlar!

Kategori: Gymnasietiden

Nu har då Homis ätit dagens middag.. det blev nudelaktiga nudlar. Hahahaha fan va rätt! Nästan lika vackert som stångsparris!

Lyssnar på McFly.. jesus vad jag aldrig kommer sluta lyssna på dessa lövel songs. Måste köpa Motion in the ocean, men..I ain\'t got no money. Så jag får råguppa till Pressis imorn och tjäna ihop lite kosing. Ska köpa den där postern jag kolla på förut oxå tror ja. Måste..så enkelt är det om man heter Linda Beda Kletit!

Nu babblas det om att bada här.. borde vara skeptisk efter Skinnys och mitt nattbad igår.. men livet är som en mandarin. Man vet aldrig hur det ska sluta.

Måste säga oxå att vi träffa Anna på bussen igår. Jag blev så glad så jag skrek några små skrik. Tror inte att dom andra på bussen blev så glada, men fuck them.

Undrar oxå vad LOML gör just nu. DU har din klocka här min vackraste älsker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: