lindilus.blogg.se

Oldies

Kategori: Gymnasietiden

Jag har köpt ett par skor idag.. ett halsband och ett par ÖRHÄNGEN. Seriöst, hur kan man inte älska örhängen?? Fina lila dinglande underbaringar.

Tin kom förbi idag. Hon skulle låna tältet och försöka sätta upp det utan större framgångar, men jag tror det löser sig för er små dyra puddingar med sirap. Ni är iaf vackra!

Har städat rummet oxå så nu ser det iaf lite normalt ut... blossade på en rökelse som stog och bolmade ett tag så den värsta gris-stanken skulle försvinna. Sen hittade jag en låda där jag har sparat alla mina gamla dagböcker. Hade helt glömt bort den. Jag blev så lessen när jag tittade i böckerna...massa gamla roliga saker från förut. Hela skiten fanns där..massa gamla biljetter och sånt. Nä usch.. så nu vill jag inte städa mer.

Sen gjorde jag det värsta man kan göra när man inte är på rätt humör. Satte på Too close for comfort. Jesus Christ! Den låten är för massive jävla bra. McFly är sannerligen love of my life. Om jag får bestämma såhär på förhand så vill jag ha deras låtar spelade på min begravning..haha! Sen grävde jag fram gamla Aguilera-skivan stripped. Oxå från förut lixom.. den är sååå lövel-born.

Det är rätt tråkigt här.. kanske ska gå på en promiss. Fast Mp3:n är inte laddad än. Guess I\'ve to läsa lite till... nu får fan Anna komma hoppandes snart så vi kan go and have some fun! Anna din rullande kanalj..nu skyndar du dig att klara det där körkortet och kmr hem och underhåller mig! Mihiiii!

Ses på pastarestaurangen nere runt hörnet..lr va säger ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: