lindilus.blogg.se

Plåtask

Kategori: Gymnasietiden

Jahapp! Livet i en plåtask är inte alltid allt för bra. Tur att man inte lever i en sån alla dagar.

Läste ut HP ayer. Shit vilken massive bok..helt sjukt att hon haft det där i huvvet. Helt rätt att hon är rik som en panda nu. Slutet va vackert oxå..love är alltid rätt såhär när hösten är påväg. Det va sistaste boken det..konstigt!

Idag besökte jag Casorini & Emma där dom stog och tryckte i ett litet sketet café vid handelsträdgården. Sååå vackra bruttor i sina föråldrade och halvmögliga förkläden MED VOLANGER! Såg många äckliga barn.. ibland förstår jag seriöst inte hur vissa barn kan vara omtyckta av NÅGON. Fan vilka snuskbarn det finns..jag vill stoppa foten under deras magar och lobba iväg dom!
Kom iaf fram till nåt revolutionerande som de språksubbor vi är. Just nu kmr jag inte ihåg det..fan fan fan! Cas du måste hjälpa mig.. vilka ord va det jag sa??
Nu har vi då kommit fram till här att det va typ: TOM TYMRE TYMST lr liknande. Det va kul då iaf. Shit samma!

No worries spelas nu..äääääälska
dom små tutande throatsen. Bäst låt, precis som alla andra! Bara runt 18 dagar kvar till skolan, fan va pestigt. Måste läsa nån rutten jävla kukbok. Lixom hej vad heter du ens svarta, anonyma, tråkiga, fula bok??

Hostar fortfarande som en möglig gympadoja.. orka sånt. Nu får det vara nog! Dessutom har jag fett tråkigt..ska hitta på nåt, men allt är lame i jämförelse med vårt snuskoliv på Buganvilla med omgivningar.

2005, 2006, 2007,

.....NICE NIGHT,

2008

Kommentarer


Kommentera inlägget här: