lindilus.blogg.se

Ramalama bang bang

Kategori: Gymnasietiden

Lukta hej!
Shit vilken otroligt typisk mig och Cassandra på Eng C idag.. skrattade som måsar. Tårarna sprutar ju som ostbågar i solnedgången. Om du inte fanns i den där byggnaden skulle jag sluta på direkten. Lr kl. 9 p.aim. Snart födelsedag och allt oxå!

Såg mina celler i ett mikroskop idag. Lr kindskrap kanske vi ska säga.. det va faktiskt rätt coolit! Men jaja...

Gymnastiken började idag..träna småbarn är ju min stora dröm i livet. Några nya tjejer som jag ska flumma till riktigt ordentligt, stackars föräldrar när dom kommer hem sen. Skriker nej bob och lite det va då själv faan! Hoppas...

Men nu är det SYTYCD så jag måste springa iväg till den ruttna soffan och glutta med ögon stora som tennisbollar. Svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: