lindilus.blogg.se

Sista sommarlovet

Kategori: Gymnasietiden

Jaha.. nu är sommarlovet slut, mitt allra sista sommarlov. Men nej, va sorgligt det kändes nu. Imorn börjar skolan igen..8.15 bara för att plåga oss. Har inte läst färdigt boken..jag orkar verkligen inte med att åka till det där stället. Kmr behöva gå och lägga mig typ nu.

Igår stängde jag lite pressis nästan själv.. gjorde iofs lite fel och så och sket ner brallorna av skräck, men det gick över när jag Träffade Skins och åkte iväg till Bolin. Babblade loss med alla bruttor..skriver upp er bara för att ni e söta. Kvik, Bolin, Heläni, Mäddu, Änniluu, Elin, Skin, Cas och jag. Även en chinchilla och en hund med namnet Astrid. Hårda knäckerbröd med ost, lövel låt från SYTYCD och Bolin inne på toa va några av kvällens vackra moment. Hoppas alla mår bra och att Helena kom hem säkert med cykel och pannlampa. Det finns bildbevis!!

Sen skuttade jag hem till Martin för det gick ju fort och bra. Skulle upp och jobba idag kl.10. Kände mig som en säck med pandamammor kl.8. Martin va söt though..fick ligga kvar och dega den lilla jäveln.

Får ta och tänka ut nåt strategiskt och välplanerat för att va pigg imorn. Tror nog Lindilus klarar det. Nu ska jag gå och duscha min hamsters springhjul.. för jag har ju så jävla många hamstrar. SÄger man så?? Hamstrar..hmm..aja..hamsters!
Svejs!
 
 
Kommentarer:

 Det var väl inte så farligt att vakna kl 8.15 idag. :P 
Skrivet av Ho-Man den 23 augusti, 2007 kl. 14:26 #
 

 Du såg inte så himlans trött ut, what\\\'s your secret? ;) 
Skrivet av Sannilu den 23 augusti, 2007 kl. 18:26 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: