lindilus.blogg.se

Skola = exem

Kategori: Gymnasietiden

Hallå i stugan!
Igår började då skolan igen. Luften på bygget är lika dålig som aldrig förr så man får typ 5 kg cancer och andra utslag bara av att titta på skiten. Fick sitta i aulan och lyssna på mitt hat-objekt. Hon snackar som om hon har fem liter gröt i käften och hennes utseende får mig att vilja dra fram en hink och spy.

Efter le school badade vi runt lite i Alby och gluttade på gulligubbarna när dom spelade fotboll. Martin har nu inget ansikte kvar tack vare en fin boll från Dennis. Gulligt värre! Ett jävla tjat om nudlar..så Cas fick tillslut som hon ville och sörplade i sig lite allt möjligt. Later on va det massive med McFly på youtube..nästan lite tårar i ögonen. Vi tänkte oxå tillbax på den gången Cas hade megaont i sin ena nipple och coolade ner det med ett glas. Vackert indeed!

Sen cyklade hon iväg härifrån med en raket i det rakade området och jag bluppade hem till Martin. Han hade piffat rummet..mkt fint måste jag säga. Inte som min cell med 3 ton kläder på golvet..IGEN.

Idag skola igen.. började med massa tråkigt som inte är värt att nämna. På NK skulle vi presentera oss för läraren och shit.. men Linda är den enda som man inte kmr ihåg. Det känns ju kul!
- Sandra gillar att rida, men hon gillar inte själva hästarna!
Vi fick sluta tidigare iaf.

Idag är det adjöss-partaj för kära sötis Alina. Hon ska åka till Barcelona i ett år. Hon kommer bli spanjorernas favorit-mamazita, det är jag så jävla säker på.. eftersom hon redan är fetaste mamazitan här hemma. Bidupp.. hoppas det blir skojs.

Grattis oxå till Frodo och till Martins pappa Kjelle som fyller år idag. 18 och 42 små år..hoppas ni vår det ännu roligare än roligast.
Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra med livet...NOT! Good day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: