lindilus.blogg.se

Sometimes up, sometimes down

Kategori: Gymnasietiden

Livet är inte alltid som en gul söt kyckling. Är iaf glad över jobbet på pressis i Kärrtorp. Gick dit och satte mig framför en dator och gjorde nördiga kurser. Sen träffade jag stammisen Rolf, trevligt trevligt.

Tillbax till livet då då.. jag har typ fått en blodpropp på höger ben. Vet inte om det är det, kan va ett blåmärke..men tänk om. Det är ju sånt som gravt överviktiga och skrultiga gamla kärringar får. Jag är rädd! Nu har jag typ cancer i nacken oxå för den började göra asont helt plötsligt.

Allmänt depp lixom.. måste läsa den där tråkiga boken. Har tiptop i frysen, men får inte äta den. Det är plågeri, serri! Loose women säger jag bara! Srry alla för det..

Glad nyhet är iaf att Homis, lilla nöt, har börjat skriva sin blogg igen. Blev inte så långt uppehåll. Det gillas här hos blogg-nörden nr. 1.
Va glad Hom..annars får du stryk. Och du vet att jag tar dig lätt! ;)

Nu ska jag lyssna på Hey There Delilah + råstirra på the lyrics. Den är verkligen bra! Bra när man är som den lowaste dippen.
Puss alla mina vänner.. alla andra kan torka sig med granris!
 
 
 
Kommentarer:

 Jag vet att uppehållen inte blev så långt. :P jaja...jag ska försöka att inte vara deppig, men ibland får man vara det, eller hur? 
Skrivet av Ho-Man den 06 augusti, 2007 kl. 23:35 #
 

 You have the right to be deppig oxå. Inte lika mkt som oss andra though. ;) 
Skrivet av Linda den 07 augusti, 2007 kl. 00:17 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: