lindilus.blogg.se

Status FTW

Kategori: Gymnasietiden

Livet hos Linda Beda Kletit Genborg och Cassandra Merbal Gert Karlsson. Gårkvällen var helt klart intressant. På bussen träffade jag Johan the granne och hans vän. Jag kallar honom Torleif. Jag babblade för mkt som vanligt, precis how I like it. Sen träffade jag le bruttor. Cäs såklart..men lixom Larre, Kvikmor och Heläni + boyfriend Micke. Blev så glad av att se er vackra människor! Sen åkte vi till censurerad location och träffade Mäddiluu och några av hennes guppare. Trevligt, förutom att några av våra älskers försvann in i en jävla rejvskog för att pissa i över en timme, haha!
Kvik va bombis (äckligt uttryck) på att hon slagit ut en tand...inte konstigt som den tossbollen flög runt som en liten liten vante..lr dylikt. Det va iaf hur kul som helst att se er bananer. Kvällen slutade mystiskt för mig och Cäs hemma hos Martin.

Idag va Cas my löv lite för fraggil för att jobba så hon hänkade hit istället och gluttade på filmer och käkade en glass. Nu är hon lyckligt hemguppad och smockar cheeseballz. Jag däremot har gått promenad 50 min, dansat som en kotte i 45 min och hoppat studsis i 25 min. Fett duktig tycker jag nog..dock lökig som en skadeskjuten panda. Inte lukta usch, lukta hej = duscha! Yes please!
 
 
Kommentarer:

 jag vill juuu höra mer från den spännande kvällen (A) ^^ 
Skrivet av Larreeeeee den 09 augusti, 2007 kl. 13:27 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: