lindilus.blogg.se

Strawberry fields

Kategori: Gymnasietiden

Orka med solen.. så fort jag går ut så går den i moln. Jag lubbar ut som en bäver hela tiden och hinner sitta i typ en min. Nej..plåtasken är inte med mig.

Fradagen va mkt underhållande. Det va en Anna, en Elin, en Niclas, En Daniel och jag. Dansade som en gnu såklart och babblade som en sjögurka. Jag undrar verkligen vad som hände med Danne senare under kvällskvisten. Han hoppade glatt in i en polisbil där det satt en "het" 35-åring och rullade iväg tillsammans med henne. Nämen det va väl Bartalomeus antar jag..hah!

Lördagen va väl oxå rätt underhållande antar jag.. oooh ja! Följde med Martin till Carro där några andra söta jeppar oxå bluttade runt. MMmm nämen det va trevligt.....

Tog igen helgens strapatser igår. Vi låg bara och degade hela dagen tills jag skulle åka till pressis och lära mig att stänga. Hade sån jävla tur i centrum när kära moster kom inrullandes med bilen och skjutsade mig hem. Annars hade jag lätt kommit försent. Istället slide:ade jag in i affären en minut innan med en hals andfådd som en dräktig ko. Sen va jag där i en liten halvtimme och Kalle + girlfriend babblade som svettiga ekorrar. Ofta jag kmr komma ihåg allt det där, men jag ska ju dit ikväll oxå. Weel, that was fun!
När det va klart fick jag skjuts och påväg till bilen såg vi ett gäng lövel gatumusikanter klädda i typ millions of weird tyger och färger. Det va fan ganska bra.

Blev avsläppt vid ishallen och gluttade en stund på hockey. Hade dock inga kläder på mig (helt naken ja) så jag frös gaaaaaaanska jättemkt. Guppade hemmåt och degade. En lampa exploderade när jag skulle tända, det var extremt mystiskt. Somnade som en kvist (inte stock) i soffan och det va ju kul lixom.

Vad händer idag då fram till 8.30?? Svara!!!! Jag är så uttråkad att det kliar i hörntänderna. Chipsf***a!
 
 
 
Kommentarer:

 Jag vill osså gå på hockey jue! 
Skrivet av Sannilu den 20 augusti, 2007 kl. 17:41 #
 

 jag vill inte gå på hockey 
Skrivet av Hallonnäsa! den 20 augusti, 2007 kl. 19:24 #
 

 hoppas lilla pressis gick bra idag! glöm inte att så länge man inte har vart oärlig så kan man aldrig känna ångest! man gör så gott man kan! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 21 augusti, 2007 kl. 20:03 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: