lindilus.blogg.se

The way I are

Kategori: Gymnasietiden

Funderar ganska mkt på att byta tillbax till rosa färg nu. Lindilus har ställts inför ett svårt val i livet, haha!

Idag guppade jag till alby. Solade och badade med some grabs. Det va trevligt..ungefär på samma skala som att äta våfflor. Nej våfflor är nog bättre! Sorry!

Gårdagens blodpropp sitter fortfarande kvar.. jag tror jag är påväg att sjävlförintas vilken minut som helst. Men i sånna fall så får väl Cäs ärva mina McFly-skivor, Skinny mina örhängen och allt annat får familjen dela på. Nej va hemskt!

Idag är det SYTYCD igen..det får jag inte missa.. lr asså det finns ju repris, men jag vill inte se repris. Jag vill se the real thing. Shit vilka onödiga saker jag tar upp. Det är verkligen diverse skit. Jag gillar det!

Mäddiluu har skickat bästa versionen av the way I are..fuck it va den är bra! Tnx barbie-buu, lyssnar sönder den right now. Men jaja..livet i en plåtask och allt det där. Nu ska jag vandra vidare.. Tjupp!
 
 
 
Kommentarer:

 Om det värsta skulle inträffa.. kommer dina örhängen bli mkt väl omhändertagna ;) <3 you 
Skrivet av Skins den 07 augusti, 2007 kl. 23:29 #
 

 KISS OCH DIARRÉ... FATTAR DU!!!! DET ÄR VAD JAG HAR O SE FRAM EMOT! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 08 augusti, 2007 kl. 11:35 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: