lindilus.blogg.se

Alla som inte dansar!

Kategori: Gymnasietiden

Lördagens kväll va helt ok!
Först gick vi till cp the vibe som suger apa. Ingen som dansar där. Sen gick vi till Candy och dansade loss istället. Träffade en liten Ibbe som jag träffat där förut. En mkt trevlig prick! Skinny, Anna och jag skrek som döda storkar på dansgolvet, haha! Vi kallar denna kväll "alla-som-inte-dansar-är-väldäktsmän-kvällen". Vi hade skrikit den hela kvällen när den plötsligt kom. Total lycka, haha! Fisarna på Vibe tappade bort ena min vante dock =/

Hela söndagen har jag suttit med denna förbannade religions-uppgift. Skickade precis in den när det var 2 min kvar av denna aptråkiga dag. Fett skönt att den är over with!

Imorn ingen cambridge på morgonen och det betyder ingen håltimme heller. Jag börjar 12.10..tjihooo!
 
 
 
Kommentarer:

 i feel with you. Jag är lite konfundersam (fint ord) för every time vi har sån här särciell inlämning så blir man alltid klar typ 2-3 min i 12. Är det något magisk eller är det bara bra planering? Jag chansar på det första. miss you bob! 
Skrivet av caslur den 17 december, 2007 kl. 00:22 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: