lindilus.blogg.se

Ännu en gång

Kategori: Gymnasietiden

Asså jag dör av love.. har just gluttat in The heart never lies, ACOUSTIC VERSION, på Youtube. Skiter i om folk inte vill läsa om McFly, jag vill skriva om dom och då gör jag det. Asså denna måste man bara se. När Danny skriker på 2.15 vill man ju bara gråta på sig. Sötaste lilla Tom gör sina små egna komponeringar av låten och Danny fnissar i slutet som en riktig Jones ska. Jag ÄLSKAR dom!!!

[quote][/quote]

Vill så sjukt mkt kolla på deras konsert nån gång innan jag dör. Skulle troligen dö av uttorkning om jag nån gång kom dit, men fy vad jag vill se dom live. Skulle inte ge allt, men jävligt mkt!


Finns inte många faces som slår dessa!
 
 
 
 
Kommentarer:

 *snyft* fett vackra bilder + vackra människor. FAN VAD UNDERBARA! 
Skrivet av cäs den 05 december, 2007 kl. 21:29 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: