lindilus.blogg.se

Cambridge = levande begravd

Kategori: Gymnasietiden

Som att insulera en fet kanyl med bajs i kroppen. Så känns det att ha final exam i cambridge. Tror inte att det kändes riktigt bra på nåt och English in Use- delen va ju bara för bedrövlig! Detta ska förträngas så fort som möjligt känner jag. Lixom and-pollution. Vad är det??
Enda kuliga va typ den snuttiga engelsmannen som struttade runt med mikrofon.

Och sen fick man tillslut komma hem och slappa... eeeeellleeer iiinte! Nu ska vi sitta och göra Ghandi-frågorna. Kommer ta hela kvällen känner jag eftersom jag inte har den minstaste lusten till någonting annat än att bara sitta rakt upp och ner och göra ingenting.

Men imorn får man väl ändå slappa?? NEEEEEEEEEEEEJ FÖRFAAAN, då ska vi skriva talet till nationella provet i svenska b. Ska bli så otroligt kul. Men sen är det ju iaf helg och då får man ju vila ordentligt. Om man inte har ett fett hemprov i religion att mysa med. Gud asså, vi har verkligen tur som får gå i skolan. Tänk va mycket ångestbildande vi hade missat annars. GE MIG LOV NUUUUUUUUUUUU!
 
 
Kommentarer:

 "Som att insulera en fet kanyl med bajs i kroppen" jag gillar dina små liknelser ;) 
Skrivet av helena den 13 december, 2007 kl. 22:21 #
 

 En sån där smiley med text under såg jag på en tröja på Cambridge. Fast jag tror det stod typ "I hate you" eller nåt. :D 
Skrivet av Sannilu den 14 december, 2007 kl. 17:58 #
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: