lindilus.blogg.se

Danskloss!

Kategori: Gymnasietiden

Hallå i stugan!

Nu kom ju då Anna hem från Sälen och då måste man ju lixom gå ut och svänga de lörviga. Skin, Änhoe och jag åkte till Nivå och mysipysade lite först. Anna fick smärre damp av att se Micke där, haha! Sen skuttade vi vidare till Bartalomeus, som vi väljer att kalla det. Anna va tyvärr tvungen att åka hem lite tidigare, men hon hann iaf bli riktigt rolig och träffade en yngling som föll henne i smaken. :lol: Skin och jag stannade dock och dansade loss som 2 riktiga dansmöss. Skinny va riktigt duktig på att öva rischarm och gullade loss rejält med en engelsk ungdomlig man.



När vi tröttnat på den sortens plåtask gick vi för att äta lite. Då tappade jag min mobil och tydligen batteriet oxå. Fattade inte varför inte mobilen gick igång. Sen när jag går ut för att leta står kvällens Gud där och håller upp mitt lilla batteri. Jag tackade honom 500 ggr och babblade engelska tills jag fattade att han pratade svenska..haha! Helt underbara människor det finns här i världen ändå!


Efter att ha svullat i oss en varsin helstekt panda bestämde vi oss för att åka till käre gamla ruttna Tyresö och faktiskt hem till Stefan och hälsa på lite Rickard, Charlie och Simon oxå. Enormt obehaglig bäddsoffa i ett enormt trångt rum, men det va trevligt sällskap iaf. Har dock inte sovit ett piss denna natt. Har nu varit uppe i mer än ett dygn. Me like!





Sen va sagan slut.. nu sitter jag trött som en fårmjälte och försöker desperat att fundera ut en plan till imorn. Vad händer kära medmänniskor. Va ska the geeklords göra på nyår?
 
 
 
 
Kommentarer:

 Du kan ju alltid tagga till den 1 mars imorn ^^ om du hittar nått i Tyresö imorn, ring mig! ;D 
Skrivet av BIFF den 30 december, 2007 kl. 22:14 #
 

 okii.. babi! 
Skrivet av Linda den 30 december, 2007 kl. 22:20 #
 

 ni kan ju alltid dricka pommac o mysa med mampap, tända varsit tomtebloss och kl 00.30 få skjuts hem som duktiga små tyresöbarn... :o) ahhahah puss på dig syrris!! 
Skrivet av cathy patty! den 31 december, 2007 kl. 14:12 #
 

 Heh..ja det låter som en holabandolaidé. Men jag tror vi hoppar den i år..haha! 
Skrivet av Linda den 31 december, 2007 kl. 15:38 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: