lindilus.blogg.se

David Sides

Kategori: Gymnasietiden

Asså nu har jag hittat en liten favorit här. David Sides som spelar piano hur jävla bra som helst. Har lyssnat i typ en timme nu. Särskilt när han spelar Apologize.. HELT SJUKT BRA! Och när han spelar Don\'t matter guppar hans huvve helt underbart i takt till musiken. Och Coldplay-låten är ju bara bäst alltid så detta är bara för vackert!

David Sides - Apologize


David Sides- The scientist


David Sides - Don\'t matter


Som ni märker har jag nu lyckats göra länkar här ovan. Har fan haft bloggen i snart ett år och inte lyckats förrän nu. Stabilt Linda!


Ska glutta in killens myspace-sida nu hade jag tänkt. Måste duscha ockås..fan det är omständigt det här med jul.

Har kommit på det nu Casorini:
- Orka vara os...jag orkar!
- Det är fint här!
 
 
 
Kommentarer:

 Åh men piano, me likes! Du får lära mig göra länkar för jag kan inte heller. Fy på oss! 
Skrivet av Sannilu den 25 december, 2007 kl. 21:34 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: