lindilus.blogg.se

Gorillor och telefonsamtal

Kategori: Gymnasietiden

Har redan krängt i mig dagens middag... sesamkroketter och potatis. Intressant för alla att veta och dessutom fick jag in det nya favvis-uttrycket "kränga".

Träffade Granqvisten på bussen imorse, längesen man såg den lilla pricken. Hon är tydligen också enormt skoltrött. Haha, vänj dig lilla du för det är 2 år kvar för din del.

Dagen startades annars med TG:s årliga julshow. Många estet-nissar som rockade loss och även en del andra fina filurer. Både bra och dåligt måste jag säga. Jag hamnade mitt bland "Lika Afrika" som satt och bräkte sitt jävla skit och sa att folk sög. Gå upp själva då och joina grabbarna som va utklädda till gorillor. åååh jag blev sur i ögat!

Sanna och jag gjorde mentala framsteg på projekt-lektionen. Vi ringde runt till olika resebolag och babblade om dittan och datten. En 2-veckors charter till Gran Canaria i februari kostar typ 7500. Vi får iofs 4000 från skolis, men iaf massive med pengar. Då ska jag fan bli brun iaf! :lol:

Men nu..mer plugg att göra. Surprise!
 
 
 
Kommentarer:

 Åh den där jäveln på Ving (?). Mycket märklig människa. 3 olika dialekter och humörsvängningar. Undrar om han var otrevlig eller bara lät så? Typ "Jag kan väl inte hålla reda på alla hotell?" Okej.. förlåt.. trodde det var ditt jobb att svara på frågor... :| Surpuppa! 
Skrivet av Sannilu den 05 december, 2007 kl. 19:51 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: