lindilus.blogg.se

Grattis Stina

Kategori: Gymnasietiden

Grattis Stina som fyller dom 18 små åren idag. Rätt coolt att vi har vart frunds i 12 av dom. Igår efter skolan åkte jag, Elin och Frida till centrum och införskaffade lite smojs vi skulle ha till en firelse-middag till Stina. Inne i stan mötte vi Jessica och bluttade vidare till Elins käre fars arbete, vi fick låna hela lokalen så vi kunde skutta runt som vildloppor. Skrev en fin liten rapp, lagade feting goda maten och piffade upp genom att hänga en jävla massa tyger i rummet där vi satt. Sen kom Stinis med ögonbindel och fick sitta helt själv nere i ett mörkt rum. Sen fick hon gå upp för alla läskiga trappor och följa ljusen tills hon kom upp till oss som satt 4 pers under ett jävla bord och stånkade. Elin hade tydligen gaser sa hon, gulligt för mig som fick ligga bakom hennes röv. Det blev iaf en myspysig kväll med massa babbel och bubbel. Väldans kul att se Frida och Elin igen som man inte sniffar på så ofta längre.

Kom iaf hem sen vid 3 på natten så idag orkade jag inte med spanskan och engelskan. Hade ändå inte gjort läxorna, så jag lodade in till 3:e lektionen istället. Det här va nog en av de tråkigaste dagarna nånsin i skolan. Vart fan är Cassandra t.ex.?? Har inte sett dig sen i söndags vaffan..inte helt ok!

Imorn är det slutprovet i Cambridge hela jävla dagen. Är rätt nervös i näsan och vet inte hur man åker till det där jävla stället. Hörde att Larre hade en idé.. åka tillsammans??

Nä, nu ska jag sitta här och insupa den otroligt härliga stämning som råder i la familia. Läckert värre!
 
 
 
Kommentarer:

 jag vara hundvakt ikväll så vi mötas paa gullmars runt 805/810? så vi komma fram 8.31 am ;D 
Skrivet av larree den 11 december, 2007 kl. 18:07 #
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: