lindilus.blogg.se

Hej P-nilla..mår du illa?

Kategori: Gymnasietiden

Bläki i min mäki, jag är sjuk som en sill på land.

Gick upp tidigt för att åka till genrepet inför gymnastikens juluppvisning. Mådde så dåligt att jag bara ville dö... åkte tidigare dock för att hinna till le training. Dagens träning startade off med ett litet vackert föräldrarmöte. Sen byggde vi pyramiden..pretty much fun. Snott en liten bild från lagets blogg, hoppas det är lungt för Patricken.
- Min namn är Patrick. Jag säger ojdå, typ 500 gånger..varje träning. Ojojoj, yeah!


Tinis va här och hälsade på idag. Åt en glassbåt och pratade strunt. Hon har åkt igen nu dock. Which means that jag måste typ göra filosofin igen. JAG VILL INTE!!

Tar dagens rim istället:
Att köpa biljetter i automaten är smart.
Nu vet man att resan kan börja snart
(vad har det med julen att göra??)
 
 
 
Kommentarer:

 HAHAHAHA, YEAH! 
Skrivet av Patrick den 03 december, 2007 kl. 14:28 #
 

 Men hallåå? De är ju på väg till mormor för att fira jul där! Värsta juläventyret ju! Och idag fick Putte vara med i rimmet, tycker jag han förtjänar! :) piowii! 
Skrivet av Sannilu den 03 december, 2007 kl. 17:24 #
 

 aså skojjar du.. fetaste julsagan ever.. ICA MY LIFE!!! 
Skrivet av tinfin den 04 december, 2007 kl. 20:17 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: