lindilus.blogg.se

Julafton

Kategori: Gymnasietiden

Tippetapp!

Nu är det då jul i stugan..eller den är väl typ över nu. Känns verkligen inte som julafton, men lite kul har vi ju iaf. Jag satt och kollade Kalle Anka all by myself och sen ritade jag över fläckarna på pappas tröja med en spritpenna. :lol:

Tin, kussen Annie och moster Kristina är här och firar. Vi har ätit middag så magarna ser ut som gravida elefanter och alla klapparna e öppnade. Jag fick asamånga fina klappar. Godast på julbordet va ägghalvorna, avokadon med ishavsröra och prinskorvarna.

Jag skäms typ för att jag får så mkt fint. Fick t.ex. en digitalkamera eftersom min andra har packat. Så nu kan jag fota en massa igen :P Fick även She\'s the man, så här ska kollas på Channing Tatum tills jag vomiterar. Tack alla för de fina sakerna!

Vad gör man nu lixom?? Kan gå runt och fota lite saker, kolla in klapparna. De andra sitter och pratar minnen om mormor. Hon va inte alltid så härlig kanske, men vi har kul åt hennes oskämdheter nu. Mmm mmhmm mm.. host host..mmm..

Har inte så mycket mer att säga.. ha en god jul alla vänner och ovänner. Kramis!
 
 
 
Kommentarer:

 Jag fick Scrubs! Fick du Scrubs? Jag tycker om Scrubs! 
Skrivet av Sannilu den 25 december, 2007 kl. 21:36 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: