lindilus.blogg.se

Julfilosofier

Kategori: Gymnasietiden

Tjopp!
Ganska övertygad nu om att det är sjukdom på gång i min cuerpo. Det har dock inte stört min flummar-förmåga. Har skrivit en sida på arbetet..har iofs fastnat nu och inte skrivit ett piss på ganska länge.

Första december idag ju förihelvitte! Jag kör stenhårt på jultraditionerna och har därför tänt ett såndärnt kalender-ljus, ätit en chokladkalenderbit och viktigast av allt..ett måste varenda jul.. ICAs julkalender. Den är så totallt ägande..har alltid haft den och kommer alltid ha. När jag bli 80 ska jag sitta med denna ultimata kalender. Rimmen är så extremt überdåliga att man fnissar pälsen av sig.
Dagens rim:
För julen hos mormor Stina packar ner
Båd nalle och docka och vantar som du ser. :lol:

Ska senare även glutta på första avsnittet av Greveholm. - Hur gammal är du egentligen?? Skit i det ni..greveholm kommer alltid att äga! Detta år håller vi det Cas, min vackra prydnads-pastill. LOML

Neppidoo..nu får det va nog..chips!
Observera att bloggen är delvis på spanska = me like!
 
 
 
Kommentarer:

 (SVAR) Jo det skulle väl vara gott =) Gud du har gjort om din blogg, jag trodde jag var inne på fel sida först =P 
Skrivet av Patrick den 02 december, 2007 kl. 00:08 #
 

 Är din Ica-kalender typ halvt öppnad redan? Jag måste typ vara jätteförsiktig med den så att inte luckorna öppnas i förväg. Den som var idag är ju också lite chick, inte så julig kanske ;) haha! <3 
Skrivet av Sannilu den 02 december, 2007 kl. 13:55 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: