lindilus.blogg.se

Julgranis

Kategori: Gymnasietiden

Tja, är du här ofta lr??
Orka att det finns personer som kör med den frågan på allvar fortfarande. Träffade på snickaren Pierre, i lördags, som tydligen tyckte det va en ytterst bra hälsning. Höll på att skratta byxorna av mig. :lol:

Vet ni, vet ni, vet ni?? Jag har gjort den, vad jag vet, ALLRA SISTA LÄXAN denna termin. Wooohopsiiee!! Feting nice, men spanska e bajs...

Mor och jag har även vart och köpt årets julgran. Haha, vi sög verkligen på att välja. Stod och petade och gluttade i år innan vi tillslut valde en fet jävla gran som inte fick plats i bilen. Körde in den så gott det gick, och sen ut genom rutan i framsätet. Fick hem den tillslut iaf, men vi har inte tagit in den än. Lovar att pappa kommer mobba oss. Skulle vilja att Tinis va med och pyntade granjäveln, men vi får väl klara oss utan den liiite fiiinare hjälpredan i år. :lol:

Sup som en träkofta och slöjda som en bamse! Det ska bli mitt nya motto... hare!


Hey hey, we\'re the monkeys...<3
 
 
 
Kommentarer:

 fin bild ^^, congrats till läxgörandet, me myself and i har ungefär 5 arbetes kvar att göra. it is awesome! 
Skrivet av caslur den 17 december, 2007 kl. 20:58 #
 

 Jag hjälper dig om du vill..and you know it :D 
Skrivet av Linda den 17 december, 2007 kl. 22:02 #
 

 Jag har hört från säkra källor att du känner min komps Malin Andersson :) ? 
Skrivet av Annina den 18 december, 2007 kl. 16:51 #
 

 Jo..den där Malin känner jag nog igen. Haha! 
Skrivet av Linda den 18 december, 2007 kl. 20:45 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: