lindilus.blogg.se

Liten sammankomst!

Kategori: Gymnasietiden

Amanda Karlsson heter ingen av oss, men ikväll ska vi ut och parta. Cas, jag och Skins är samlade hemma hos Skinny för att förbereda den morotskaka vi ska släpa efter oss i rosa koppel...hela kvällen!

De två, mindre sexiga, vännerna i denna trio står nu inne på toan och kletar allehanda färg i panna och andra delar av fejjan. Vad!?!? Jag kan inte rå för att jag är bäst på alla sätt..och ni vet det.

Skinnys middagstallrik står brevid mig och luktar senap! Ville bara meddela...

Kanske ska nämna gårdagen oxå då vi va med Marcys och Hom, vilket va fett längesen. Kollade in nån liten film och mobbade varandra så tårarna sprutade.

Nä, nu får jag nog ta och umgås lite annars kanske jag blir avsparkad från tunnelbanan...I FARTEN!

Svejsi bejbsi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: