lindilus.blogg.se

Lottengodis

Kategori: Gymnasietiden

Kroppkakor med bäversås är nog inte så gott och därför ska vi icke äta det idag. ICKE!!

Igår helt pölötsligt bara så bluttade jag hem till Cas och kolla på nån konstig filmio med underbart vacker man i. :lol: Gosade lite med katten och dippade snippen..hihiii!

Todaysies har det inte hänt mycket. Mor och jag har make:at Lottegodiset till imorn. Eller det va väl kanske mest mor som gjorde, men vafan..ni fattar!

Köpte en sista liten juleklapp till Tin idag. Inget kul alls, men den matchar en annan sak jag köpt så det kändes i näsroten att det behövdes. :lol:

Helt weird att det är THE afton imorn lixom bah va?? Haha, nä men det känns ju lustigt i lungorna. Nu ska jag nysta garn..inte!
 
 
Kommentarer: 
 
God jul lilla pruttis! :) 
Skrivet av Sannilu den 23 december, 2007 kl. 19:11 #
 

 OH EN TILL MIG????? ME WANNA JULKLAPPIS! 
Skrivet av cathy patty! den 23 december, 2007 kl. 21:40 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: