lindilus.blogg.se

Lussebullar aka. Lullar

Kategori: Gymnasietiden

Tjoflöjti stugan, plåtasken är fylld med saffran!

Massive skrattar-dag idag. Började med att Skinny och jag satt i bibblan och totalt förstörde friden med våra skämt om raketspel och min monokel av hörlur. Jag såg mkt sofistikerad ut. Fnissade som två babianer.

Resten av dagisen höll babianerna sig kvar och det va mycket livat i luckan. Störde Emil då han övade på prov, bytte byxor med Cas inne på en nymålad toalett och hade en liten fight med mina tumvantar.

After en painful franskalektion joinade Cas hem hit så jag kunde hjälpa lite med Cambridge hade vi tänkt. Men hux flux hade mor köpt grejor till att baka lusselullar så vi gjorde det istället. Eftersom vi spelade blinda medans vi gjorde lullarna blev resultatet lite blandat, men jag måste säga att Cas slog mig i kreativitet. Hon gjorde tillome en lussebulle som skulle föreställa mig. Vackert, vackert!

- Ska du inte packa dina lullar?? :lol:

Hihiii, jag har en sån bra dag. Igår städade jag rummet i typ 4 timmar så det är mysipys där nu. Ska sätta upp en stor silvrig julkula och en stjärna i fönstret. Hoppas morgondagen kommer turn:a out lika bra..börjar med sovmorgon och avslutas med elsker-träning så det lär ju fungera rätt bra. :P
 
 
 
Kommentarer:

 jag sa ju att era jävla bullar skulle se ut som kaos-smurfar med damp och skabb i tå-vinklarna!! I KNEW IT!! 
Skrivet av Catrin så jävla fin den 07 december, 2007 kl. 15:29 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: