lindilus.blogg.se

Snart jul..påriktigt!

Kategori: Gymnasietiden

Chokomocoo!!

Idag var en ganska underligt tråkig, men rolig dag på samma gång i skolan. Det roliga va ju inte julbordet direkt. Fyfan va motbjudande..åt lite rivna morötter, sallad och en potatis istället. Sanna och jag satt i år vi skåpen kändes det som, mest med den snuttiga samklassen som fick lite stryk för sina mobbningsaktioner mot mig och mina nycklar. Naturkunskapen luktade simhall blandat med bajs och filosofin va bara sååå jävla tråkig. Sista lektionen dock och jag fick fan vg på min inlämning. Massive bra jobbat Beda Kletit. *Klapp på axeln*
Tack Viveka för spanskaläxan över lovet
Efter skolan åkte jag in till stan och köpte lite julklappar. Hittade 4 st, 2 till pappa, en till mamma och en till Tin. Säger inte va det är dock eftersom vissa tomtar smyger omkring och gluttar här på bloggen.


Sen träffade jag Tin i Gullmars och bluttade hem hit för att klä julgranen. I år blev den helt smockfull med grejor. Vi slängde i allt vi hitta typ, haha! Blev dock mkt vackert!


Nu ska jag göra nåt very refreshing = slänga och rensa alla jävla skolpapper som ligger slängda här i datarummet efter många veckors ångest. Ska bli så skönt att slippa se dom.

Kul med jul!

Tjing!
 
 
 
Kommentarer:

 gud vilken fin bild ! helt vacker anticipation på gubbisen, me like ^^, kan ju meddela att detta skulle vara min ultimata pluggdag, men jag åstadkom inte ett dyft. lukta hej! 
Skrivet av cas den 18 december, 2007 kl. 23:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: