lindilus.blogg.se

Sötaste vinnarna!

Kategori: Gymnasietiden

Gårdagens middag med laget va lyckad tycker jag. Jag och Skin anlände först för at hjälpa Patricken med förberedelserna. Vi bakade 2 mycket exklusiva kladdkakor och värmde pajer, som ändå åts kalla sen. Många fina människor kom lite senare och vi kunde svulla i oss. Sen blev det aktiviteter á la klass 4b:s klassfest. Vi körde lite limbo, som P ägde stort, och en skojsig lek called psykologen. Helt korkad egentligen, men vi fick oss några fniss. Sen skrev vi små fina hälsningar till alla i laget.. myyysmänniskor. Resten av kvällen fastnade vi totallt framför tv:n med singstar. MASSIVE ME FUN! Tack för en lövly kväll alla närvarande apes. Bilder + film finns på lagets blogg, länkad här på bloggen.

Tack Teo för att du skjutsade hem mig och Skinny igår när busserna går cp ute på landsbygden. Väldans snäll liten människa...

Idag var det bara att pallra sig upp kl 6.15 och bege sig till bollmorahallen och tävla med Älvorna i Tyresö Trup Cup. Lite kaos när ett av våra varv inte va giltiga och vi fick ändra runt i sista minuten. Men fyy faaaan va dom ägde idag. Hoppen va så sjukt bra att man bara ville snyfta ihjäl sig. Och vilka vann?? GKT ÄLVORNA!!! Såklart storgrät jag som en babian. Total jävla lycka efter all jävla tid vi lagt ner på de små pygméerna. Kommer faktiskt sakna dom när jag slutar som tränare. SMå underbara minisar som lärt mig avstå från att slå varenda barn jag ser. /Bilder kmr senare/
 


Sedan iväg och träna dom andra och sen vidare till egen träning. Enligt holländar-jäveln är inte cheer en sport, utan mer som typ fiske. Flåsar man så man spyr när man fiskar?? IDIOOOOOT!

Nä, upprördhet! Får tq och hänga upp medaljen på en krok framför ögonen så lite ljus sprids över situationen.

// I keep cleaning my clothes....my washer is broken and I keep cleaning my clothes//
 
 
 
Kommentarer:

 Märkligt... 
Skrivet av Ulrika Henriksson den 10 december, 2007 kl. 07:06 #
 

 så duttiga såå! and i mean it. gash my bash vad kul det är med skolan, eller vad säger du my love? bara en glutt in la kalender får mig att gå ner och äta lite mer glass. 
Skrivet av caslur den 10 december, 2007 kl. 23:46 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: