lindilus.blogg.se

Tin mandarin!

Kategori: Gymnasietiden

Tack för det fina inlägget av min fina, numera kriminella, syster. Klart jag kommer ihåg de där grejorna...riktigt mumsiga minnen. Hahaaa, fnissade som en bäver när jag läste.
Bara för att ge igen kan jag ju dra 4 snabbisar om dig:

* Tin trodde att de blå sjöhäst-godisarna som fanns förr i världen va nappar som hade blivit fel vid tillverkningen. - Ger du mig en sån där cp-napp?!

* Tin bakade en gång en sockerkaksbotten till en tårta som blev så hård och platt att vi kastade frisbee med den. När alla fingrar brutits av betongkakan gav vi den till hönorna, som dessvärre inte ville ha. (Va det den gången det luktade ägg i hela huset?)

* Hon såg en missbildad fisk utanför bryggan och skrek att det helt klart va en haj. Meeees :D

* Varje gång det klia i brallan på henne utförde hon märkliga rörelser och pep: - En smula, en smula!


Och Babar e fan vacker och förnuftig...
Så det så!
[line]

Måste skriva klart den satans filosofin nu.. vet inte om jag orkar göra så mkt mer, men nåt kan man alltid klämma in. Typ att livet bör levas som en saltad sill utan sås. Orkar man gå på julshowe imorn...när börjar den?

Texten är lawngreen Cas, bara så du vet!
 
 
 
Kommentarer:

 japp äggfjärt i flera veckor stank det... OCH ALLT JAG ÅT I FLERA DAGAR SMAKADE ÄGG. fy fan va d va äckligt! 
Skrivet av tinfin den 04 december, 2007 kl. 21:30 #
 

 ahah lawngreen. jag antar att babars tjusiga dress och är gräsgrön, men en annan variant? kom inte och säg att den är lindblomsgrön, då pissar jag ner mig x3. btw, sitter fortfarande och stirrar på det hemska filo-arb. jag suger 
Skrivet av csss den 04 december, 2007 kl. 23:23 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: