lindilus.blogg.se

Uppvisningar

Kategori: Gymnasietiden

Trött som ett plommon åkte jag till gymnastiken imorse för sista gången. Alla va piffade för uppvisning va så duttiga så. Jag hann inte riktigt säga hejdå till alla eftersom jag gick mitt i för att åka till torvalla. En del ungar började böla, eh nej tack! Jag vill helst inte böla ens en liten skvätt, men det gjorde jag förstås. Kommer säkert sakna det asamkt nu bara för att jag tjatat om hur jobbigt och tråkigt det är. Tycker i alla fall om de flesta sötisbarnen längst inne nånstans. <3
Citerar ett sms från Ida:
Jag vill bli som dig när jag blir stor, kom ihåg det!
(vackert)

Sen vidare till cheeruppvisning och klämma i sig ett par shorts, som fick mig att se ut som en stoppad grönkorv, och en röd tröja som mer än väl visade de fabulösa lökarna som uppstod i snabb takt. Allt löste sig dock till det bättre och det gick nog fanimej bättre än vad vi hade trott. :D
Tråkigt att det inte är träning på länge nu bara =/

Är trött i kroppen som en murkla (svampsort) i skogen, men är fett taggad på att gå ut och lurva med Skinny och Anna ikväll. Någon annan som ska hänka på? Hihi, vi ska dansa så träningsvärken blir ännu mer olidlig. I like it!

Dags att äta, man vill ju inte att shortsen ska sitta för löst till nästa uppvisning. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: