lindilus.blogg.se

Caszn e lökig XD

Kategori: Gymnasietiden

They are Cheer Elite the blue and white
Jag va och kolla på Caszns träning igår... mkt älskvärt! Du är fääätt bra Cassandra. 

Nu ska det bli kväll med les suedois... bussen går om typ.. nu snart så jag måste sätta fast benproteserna..;) eller inte!

Inga pojkar gluttar, för ?***? är för ful.
Luften hon andas, det är fan nästan kul.
Och det finns ingen som skulle vilja röra hennes skitfula hår.
Vem tar emot när ?***? ramlar?
Hon skaffar sig sår. :lol:
Jag går fram till hennes dörr och ringer på.
På andra sidan hör jag farsan slå.. åååh.
*Skippa dina converse*
Åh ?***? du är ful ikväll.
Du är ensam i hörnet i skolcafeterian.
Åh ?***? du är mer än jag förstår.
Lämna dina böcker så får du ha glajjerna på.

*Böcker eller glajjer ?***?, det är bara att välja.*
 
Kommentarer:
 
Livet är som en bladiös

Skrivet av Ali den 17 februari, 2007 kl. 20:00 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: