lindilus.blogg.se

Deberes de español

Kategori: Gymnasietiden

Jag är färdig med idrotts-frågorna..fett duktigt! Nu är det bara spanska oxå..Antonio ha sacado el carnet de conducir..vem fan bryr sig om Antonio kan parkera eller inte.


Måste köpa present till mor..när, var, hur?? Jag får ångest..det är lixom imorn hon fyller år. Får väl fixa det hela innan träningen idag..friståendeträning. Tävling snart och musiken är inte fixad..vi har fortfarande bara halva dansen klar..känns ju super :roll:

Nu har Sänni börjat skriva blogg..någon tjatade tills hon gav sig..mohahaha! Jag har länkat den så det är ju bara att glutta. 

Har laddat min Mp3 nu..har inte lyssnat på typ en vecka. Att åka buss utan Mp3 är som att borsta tänderna med en helt torr tanborste tom på tandkräm..helt värdelöst!

Snuttar:
Nakensötis
Knattarna
Seamus
Sötisasiaten
Marcys
Homis
 
 
Kommentarer:
 
  • Hej sötis. jag köpte iallaf de där som jag sa! kom inte på nåt annat.. det får bära eller brista!!! Tanken som räknas iallaf.. puzz!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 22 februari, 2007 kl. 15:27 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: