lindilus.blogg.se

Elin

Kategori: Gymnasietiden

Köpte mammas ket nu.. ljuslyktor som ser ut som näckrosor..det va vad hon önskade sig typ..askul! (inte). Och när jag var i centrum såg jag Elin...Elin som egentligen är i Spanien. Hon är visst hemma över helgen för att fira sin mammas födelsedag. Supersötaste Elin..jag blev jätteglad av att se dig porris.

Sen måste jag ju bara skriva om min busskompis Anna som står ut med mitt hyperhumör på morgonen när hon bara vill kräkas av trötthet. Det är så bra när du kliver på i Öringe för då kan man börja babbla och sjunga. Bolin..du är oxå bra..med din lilla hej-vinkning 


Haha! Jag kollade på flodisbilder och hitta den här.. Jag har en sån!
Mamma köpte den till mig på vägen hem från Danmark. Fiiiiin!

INGET LATIN IMORN...YEEEEEEEEEEEES! INGET JÄVLA 8.15..SOVMORGON TILL TYP 9.40. TACK!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • Vet döw, jag kom på en grej. ska jag säga..? (A) Du borde skriva in alla våra "kalenderhistorier" som vi skrivit i min lilla bokis ^^, Dät schkölle va fäth najssssh.. :$ / The one and only Cascarus Fulus, please löv me *-*

    Skrivet av Cäääääz den 22 februari, 2007 kl. 23:28 #
 
  • Fan va våra hjärnor är smackade! Jag tänkte på det för några timmar sen XD Och du vet att jag lövar dig ditt lilla spån :D

    Skrivet av Linda den 22 februari, 2007 kl. 23:33 #
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: