lindilus.blogg.se

I know CPR!

Kategori: Gymnasietiden

Whaahoo... ett GK Trollbäcken-lag , YEM, kom 1:a på UT Ungdom. Gaaanska coolt att de från vår förening ska representera Stockholm. :cool: Grattis till dem iaf!
Grattis till Sänni & Kenneth oxå som hade stor framgång med sina dikter idag..vackert vackert!

Bara så att alla vet så är jag nyttig igen nu. Cyklade till bussen idag bla...sen va det faktiskt inte så mycket mitt fel att det var 15 mil kö till maten. Ska tillägga att Cas oxå är en nyttig prick, hon höll i choklad och tänkte äta den, men la tillbax. Det är fan en stor prestation.

På idrotten skulle vi rädda livet på otroligt döda dockor, som framkallar stor ångest. Först och främst ser de ut som hej kom och hjälp mig och för det andra så har hela jävla skolan blåst i dockornas mongo-munnar. PLUS ATT MAN TORKAR AV DOM MED TOAPAPPER DOPPAT I NÅT ÄCKEL!
Jag tycker synd om den person som behöver bli räddad av mig...för jag tror inte det är meningen att den som räddar ska ligga brevid den halvdöda döingen och skratta så tårarna spruttar runt :lol:

Och Skinny..eftersom vi pratade idag om att pricka för vilka snuttisar vi har sett så gör jag det nu. Om jag glömmer nån får du väl säga till.. iofs kanske du har sett nån som inte jag har sett, men du fattar va jag menar säkert..lr inte. Men skitsamma..dagens snuttar:
* Knattarna (såklart)
* Seamus (2ggr)
* "Danny Jones" (plus bror)
* Sötisasiaten
* Sötis

Nu ska Blenda snart gå och slita upp barn på en plint så att hennes rygg mojsar ihop ännu mer. 60 kr here I come!
 
 
Kommentarer:
 

  • Är jag med i snuttis listan?? :P

     Skrivet av Ho-Man den 19 februari, 2007 kl. 17:41 #
 
  • wohooo! här va det späckat me sötisar!!! =) Aså, spy på dom där dockorna.. uäk, jag hade oxå skrattat nyllet av mig! Piuss piuss!!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 19 februari, 2007 kl. 19:15 #
 

  • Just det, du glömde Homis =P Eller var det bara Cas och jag som träffade honom?? skit samma. Vi måste pricka av im också =) Puss på sträcket xD

     Skrivet av Päronpastej den 19 februari, 2007 kl. 19:59 #
 

  • * Nä Skinny jag såg honom inte idag...det måste ha vart du o Cas lr så! * Tin..du e knas! * Och Homis..det är klart du är med på listan..bara det att jag inte såg dig idag.

    Skrivet av Linda den 19 februari, 2007 kl. 20:11 # '
 

  • gillar du meeeeej :$:$

    Skrivet av Cäz the Bäz den 19 februari, 2007 kl. 21:41 #
 

  • Yes Cas.. I like a lot! Just watch theeeeam picture!

    Skrivet av Linda den 19 februari, 2007 kl. 21:53 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: