lindilus.blogg.se

Les suédois

Kategori: Gymnasietiden

Eeeh vafan..hej!
Nu e jag tillbax från kvällen med svennarna. Det var Maja, Lisa, Greta och Jan. Fast egentligen var det Kviken, Skinny, Cas-mama, Linda, Homis och Marcys. Mkt angenäma människor måste jag få påpeka!

Vi såg Over the hedge. Tin, du skulle snutta sönder på alla söta djur i den. Sköldisen och den speedade korren va totally lövel. Sen var det The departed lr vafan den nu hette.. vilken vi inte kollade färdigt på eftersom två mongon inte kunde hålla käften. Lindibin och Cas Va vart?? Jag ber om ursäkt om ni blev lessna över det hela.. men ni hade ju iaf megamusen att trösta er med.
:lol:


Måste bara nämna ett fett weird par som satt på bussen när jag åkte hem. Han satt och sa, Lämna mig i fred!, typ tusen gånger och puttade typ till henne. Hon verkade dock inte fatta riktigt. Sen när dom steg av bussen vid Lagergrens började han rålubba över vägen bort i rondellen och bara försvann. Hon stog typ kvar och väntade på en taxi..när den kom sa hon nåt åt chauffören, smällde igen dörren och lubbade efter sin boyfriend lr vafan det var. Och sen levde dom lyckliga i alla sina dagar. :lol:

Ginatt!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • hur fan får du till alla coola färger. jag har bara vanliga bajsfärger. 

    Skrivet av Hallonnäsa! den 18 februari, 2007 kl. 19:12 #
 

  • Haha lilla Tin! Jag skriver bara de färger jag vill ha.Skriv typ lime och coral, that\\\'s what I\\\'ve been up to. :D

    Skrivet av Weehee den 18 februari, 2007 kl. 19:26 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: